החברות הגדולות במשק האפליקציות, כמו גוגל, אפל ופייסבוק, מסוגלות לייצר רווח מאפליקציות/
באמצעות פרסום. אפליקציות אלה יכולות להגיע גם לקהל.
גלובלי שרגיל לפלטפורמות המסרים והאינטראקציה של הרשתות החברתיות המרכזיות.
אך לא לכולם יש את המשאבים להיות חלק מ"הפעלה של מיליארד דולר ".
לפעמים חברות קטנות יותר עם צוותים קטנים/יותר ופחות משאבים יכולות
לפתח מוצרים שיכולים להיות בעלי ערך לא פחות (אם לא יותר) למשתמשים.
בעוד שרוב האנשים כיום משתמשים Applications חינמיות,
ישנם מיליוני אנשים ברחבי העולם שאין להם גישה בלתי
מוגבלת לפלטפורמות אלה ומחפשים דרכים למקסם את השימוש בהן.
אנשים אלה, או האנשים שעובדים עבור אנשים אלה,
הם המניעים של כלכלת ההמתעוררת. אומנם כלכלת Applications אינה
גדולה כמו פייסבוק, אינסטגרם או סנאפצ'אט, אך היא עדיין צומחת במהירות ותספק מקור הכנסה הולך וגדל למפתחים, אמנים, משפיעים וסלבריטאים.
כלכלת אפליקציות
לפי App Annie, כלכלת האפליקציות כבר הניבה הכנסות של 91 מיליארד דולר
עבור מפתחים ברחבי העולם בשנת 2017. מספר זה צפוי לגדול עד למעלה מ -106 מיליארד דולר עד שנת 2021,
כאשר כמעט שני שלישים מכל זמן הצרכן המושקע באפליקציות מושקע כעת על לא משחקים, Applications שאינן פיננסיות.
עד היום כלכלות האפליקציות הגדולות ביותר פותחו באסיה. עם זאת,
השנה ראינו חברות גדולות כמו וולמארט ודיסני יוצרות ומשחררות אפליקציות משלהן עם אטרקציה
עולמית ענקית. כל חברות הטכנולוגיה הגדולות ישקיעו יותר משאבים ביישומים משלהם כדי להבטיח למשתמשים שלהם גישה לשירותים שלהם.
עוד מאמרים באתר 08news:
בנוסף לחברות אלו שיוצרות אפליקציות, המשתמשים שלהן עושים זאת לעתים קרובות גם כן.
נכון לעכשיו, ב- TikTok (אפליקציה המאפשרת למשתמשים ליצור
ולשתף סרטונים קצרים) יש יותר ממיליארד משתמשים. בסיס משתמשים
זה צומח במהירות, ומשתמשים חדשים מגיעים מApplications שאינן משחקים,
שרבים מהם כוללים קהילות משתמשים מסיביות. משתמשים אלה משתמשים
לעיתים קרובות ב- TikTok כדי לגלות תוכן חדש ופופולרי וגם כדי להביע את עצמם
באמצעות ביטויים אמנותיים, סרטונים ויראליים ותוכן שנוצר על ידי משתמשים.
בעוד ש- TikTok פופולרי בבירור בקרב משתמשים צעירים יותר,
הוא תופס במהירות אוכלוסייה מגוונת יותר. למעשה, הקהל של TikTok
גדול אפילו יותר מזה של כמה מחברות התקשורת הגדולות בעולם. להלן
כמה מהעובדות החשובות על כלכלת Applications הנוכחית ומדוע העתיד עשוי להיראות שונה בהרבה מכלכלת app של ימינו:
1. העולם הופך לגלובליסטי יותר.
צמיחת המכשירים הניידים היא סימן מעודד לעתיד כלכלת . למספר הולך וגדל של אנשים ברחבי העולם
יש גישה לסמארטפונים ולאינטרנט, ואנחנו מתחילים לראות את ההשפעות של זה
גוגבהתפתחות כלכלת הapp . במהלך השנים האחרונות השימוש Applications עבר ממדינה אחת או שתיים שהיו פעילות למאות. לדוגמא, סין והודו אחראיות למחצית מסך הצמיחה בהכנסות app העולמיות בשנת 2017.
2. Applications מצליחות נוטות להיות גלובליות.
כלכלת app היא שוק עולמי גדול ומגוון, והיא משקפת מגוון זה. על פי חברת מחקר Applications App Annie, 20 הגלובליות המובילות בשנת 2017 היו בעלות הטווח הבינלאומי הגדול ביותר. 20 Applications המובילות הללו היוו סך של 90% מסך ההכנסות שהפיקו 20 האפליקציות המובילות.
3. כלכלת האפליקציות נשלטת על ידי Applications משחק ובידור.
עם למעלה משישה מיליארד אנשים בעולם המחזיקים כיום מכשיר נייד, ישנם מיליוני אנשים חדשים אליהם מגיעים Applications מדי יום. עם זאת, ככל שהתעשייה תהיה רוויה יותר, יתמקד יותר במשחקים ובידור.
אמנם זו מהווה הזדמנות ייחודית עבור מפתחים רבים להגיע לקהל מורחב, אך פירוש הדבר שאנשים רבים יישארו מאחור. Applicationsשאינן משחקים הופכות פופולריות יותר ויותר והן ימשיכו למלא תפקיד גדול בעתיד כלכלת Applications. ככל שיותר ויותר מפתחים בוחרים ליצור יישומים אלה, app שלהם יהפכו למוצלחות יותר.