למעשה, עם פרסום בפייסבוק תוכלו להגיע לקהל יעד, בזכות הכלים העומדים לרשותכם.
וכדי להפוך את הדברים למעניינים עוד יותר, פייסבוק מאפשרת השתתפות של עסקים
וחברות שתוכלו למצוא דרך עמוד הפייסבוק שלכם. באמצעות טכנולוגיה זו,
אתה יכול לקבוע את המיקום הגיאוגרפי של קהל היעד עבור הפרסומת שלך, ולהגיע לאנשים הנכונים עם המסר הנכון.
פרסום בפייסבוק לבנות קהל איכותי
ראוי לציין כי עלות המיקום של הפרסומת שלך בפייסבוק אינה מושפעת מכמה גדול
המוצר או העסק, אם מדובר בעסק קטן או אם הוא רב לאומי. בכל מקרה,
העלות לפרסום מילות מפתח זהה, ומשתנה רק מהעלות הממוצעת המקומית.
אם אתה משתמש בפרסום בפייסבוק כדי לקדם מוצר ספציפי, תוכל לרכוש בקלות את מילת המפתח הנכונה,
ולהשתמש בה כדומיין שלך להצבת הפרסומת שלך.
הדבר הראשון שעליך לעשות הוא לגרום לפייסבוק להיות הדומיין שהיישום שלך תופס.
פרסום בפייסבוק כיצד אוכל לבחור את מילת המפתח הנכונה?
אם אתה משתמש ביישום אינטרנט מבוסס שמכיל מספר רב של משתמשים,
תוכל להשתמש באותה מילת מפתח כדי להתקשר לעסק שלך ולמוצרים שלך.
אם אתה משתמש במוצר קטן יותר, למשל כלי גן, תצטרך למצוא מילת מפתח ספציפית יותר,
למשל שמרו על צמחים, והציבו את הפרסומת שלכם עם חשיפה גבוהה בהרבה.
לדוגמא, השימוש במילת המפתח 'עסק' או 'טיפול בגינה' יביא למספר קליקים נמוך יותר,
אשר ישפיע על החשיפה הכוללת של הפרסומת שלך. יתר על כן, אם תזין את העסק שלך
כ'אוסטרליה 'או' מחר 'ותיצור קמפיין עם אותו מסר בדיוק, אך אתה מכוון לעסק האוסטרלי או לגנן האוסטרלי,
תקבל פחות הצלחה בפייסבוק, בגלל הפערים הגיאוגרפיים. . במקרה זה, עליכם להיות הרבה יותר ספציפיים
לגבי מילת המפתח שלכם ולבחור מילת מפתח שתאפשר לכם להגיע למספר גבוה
עוד יותר של צרכנים פוטנציאליים, וכן תהיה להראות גבוהה יותר במנועי החיפוש.
מהן האפשרויות שלי?
ישנן מספר דרכים להגשים את מטרתך להגיע לקהל שלך בפייסבוק, בצורה רווחית ובטוחה:
AdWords של גוגל
AdWords מאפשרת לך לפרסם מודעות בעמודי האינטרנט של גוגל. אם אתה משתמש ב- AdWords, AdWords
תישאר נחלתה של גוגל, ולכן קיימות מספר מגבלות טכניות שעשויות למנוע ממך להגיע למספר
רב של לקוחות. חשוב להבין ש- AdWords שלך תדרג את הפרסומות שלך על סמך יכולתם
להמיר את הלקוחות שלך, הספציפיות והרלוונטיות שלהם למודעה שלך. דף האינטרנט שלך
יועבר ויומר לפרסומת באנר, ויוצג בדפי אינטרנט. חשוב להבין כי לכל פרסומת תעלה מחיר,
וכי תשלם לכל קליק (תלוי בגודל המודעה שלך) או לכל קליק עבור כל מודעה.
לכן, עליכם להקפיד מאוד על בחירת מילות המפתח שלכם ב- AdWords,
מכיוון שזה החלק היקר ביותר בעסק, אך גם אחד החשובים ביותר בכדי להבטיח שתקבלו את מירב הקליקים.
אם אינך מרוצה מהביצועים של מילת המפתח המסוימת שאתה בוחר,
חשוב למקד את מסע הפרסום שלכם
ניתן למקד מחדש את מסע הפרסום שלך. בעזרת מיקוד מחדש תוכלו לשנות את מילות המפתח
בהן אתם משתמשים במודעות הפייסבוק ולהמשיך להתמקד בקהל ממוקד מאוד.
לדוגמא, חברה עשויה לנהל קמפיין לציפורניים. זו עשויה להיות בחירה גרועה,
מכיוון שמדובר בענף תחרותי מאוד ויש אנשים רבים שעושים זאת כרגע. עם זאת,
אם מדובר בעסק המספק מוצרים לתינוקות, הרי שמיקוד ליום האם, חודש לידת התינוק,
עשוי להיות רעיון טוב יותר. שוב, וודא שאתה סלקטיבי מאוד בבחירת מילות המפתח שלך,
מכיוון שברגע שבחרת את מילת המפתח המתאימה למודעה שלך, היא תביא תנועה לאתר שלך.
אם יש לך חנות באתר שלך ואתה רוצה לשפר את שיעור הקליקים באתר שלך,
אתה יכול להשתמש ב- AdWords של גוגל כדי לשלם עבור תנועה זו שתגיע לאתר שלך. עמוד בפייסבוק
עוד כתבות באתר בלוג מידע:
ליצור עמוד בפייסבוק
פייסבוק מספקת אותה פונקציונליות כמו פלטפורמת פרסום ייעודית לעסקים, כמו גוגל אדוורדס. תוכלו לפרסם פרסומות בפייסבוק, ליצור דפי מעריצים ממותגים וגם לבקר בדף שלכם ולקיים אינטראקציה עם האוהדים שלכם. יהיה עליך לשלם עבור דף הפייסבוק באותו אופן שבו אתה משלם עבור כל אתר או פרסומת. דף פייסבוק הוא אפשרות נוספת לקידום העסק שלך,
אך זו יכולה להיות השקעה מאוד מסוכנת. הקפד להשקיע זמן בהגדרת הדף שלך,
מכיוון שהדבר יהפוך אותו לגלוי יותר ויאפשר לך ליצור עניין מסוים, תוך שמירה על נוכחות מקוונת. בזמן שהדף שלך פתוח, המודעות שלך יישארו בעמוד שלך ויוצגו גם על ידי כל האוהדים שלך, ללא עלות נוספת.