מקרים נפוצים בהם דוד השמש לא מחמם כמו שצריך

כמה חשמל צורך דוד שמש? על פניו כולנו יודעים שדוד שמש פועל על אנרגיית השמש ובכך אנו לא זקוקים לשימוש בחשמל כדי לחמם את המים. אך יש מקרים שבהם תהיה שמש, אך נצטרך בכל זאת להפעיל את דוד החשמל וכן לשלם בחשבון החשמל על חימום המים. אמנם הסכום לא יהיה כמו בימי החורף, אך עדיין יש בעיה במערכת שיש לטפל בה כדי לחמם בקיץ רק בעזרת השמש. על כך נדבר בכתבה הבאה.

 

דוד שמש לא מחמם בגלל תקלות

דוד השמש לא חף מתקלות ולעיתים עקב התקלות נצטרך להשתמש בדוד החשמל במקום. ריכזנו עבורכם מספר תקלות שעשויות להתרחש בדודי שמש.

  • קולטים מאובקים – קולטים מאובקים הם אחת הסיבות היותר נפוצות לכך שדוד השמש הפסיק לחמם את המים. הקולטים הם האמצעי שקולט את קרני השמש. כאשר הקולטים לא זמינים לקליטת קרני שמש, אנו נקבל חימום פחות טוב של המים, נחווה מקלחות קרות ונדליק את דוד החשמל במקום.
  • אבנית בחלקים שונים בדוד – אבנית היא הבעיה הנפוצה ביותר לתקלות בדוד. האבנית שוקעת ל רכיבי הדוד השונים ומונעת מהם לבצע את עבודתם בצורה טובה. כאשר יש אבנית לדוגמה על גוף החימום, הוא לא מבצע את עבודת חימום המים על ידי אנרגיית האור שקיבתנו מהקולטים ותצטרכו להדליק את הדוד החשמלי. אם גוף החימום לא עובד, אז גם דוד החשמל יעבוד פחות טוב ואתם תצטרכו להדליק אותו זמן רב יותר. תקלה כזו שלא תתוקן בזמן עלולה להביא לשריפת גוף החימום. כמובן שיש עוד תקלות שעשויות להתרחש. קראו עוד על פתרון לדוד שלא מחמם.

 

עמוד חשמל
עמוד חשמל

 

דוד שמש לא מחמם בגלל בעיה מבנית בבתים משותפים

עוד בעיה לא ממש מוכרת היא התקלה המבנית של בתים משותפים. בבניינים יש מערכת דודים משותפת העובדת בעזרת צינורות משותפים וקולטים משותפים המחוברים למכלי דודים קטנים בצמוד לכל דירה. בין המכלים לצינורות אין שסתום ולכן כשיש מים קרים בצינורות, הם יורדים אל מיכל המים החם ומקררים אותו. בימי קיץ, כאשר השמש מחממת את הדוד, המים החמים עשויים ללכת אל השכן שהתקלח לפניכם.

 

הפתרון המהפכני לבעיה המבנית בבניינים משותפים

הבעיה המבנית של בניינים משותפים כיום ידועה בעיקר אצל חברות המתקינות דודים ומערכות משותפות. חברות רבות ניסו למצוא פתרונות לבעיה והן מציעות אפשרויות וחלופות למערכת. חברת לפיד היא החברה היחידה שמצאה פתרון פשוט ומהפכני שמתחבר למערכת המשותפת ופותר את הבעיה לחלוטין. לפתרון קוראים פקחום והוא למעשה מייצר שסתום חשמלי בין המיכל לצינורות כאשר הוא מזהה כי יש מים חמים בתוך הדוד שלכם. הפתרון ללא ספק פותר את הבעיה ואתם יכולים להנות מדוד שמש שבאמת מבצע את עבודתו. קראו עוד על פתרון לדוד שלא מחמם.

 

ניווט בכתבה
אולי יעניין אותך לקרוא עוד על
סקיצות לקעקועים
כללי
סקיצות לקעקועים

האם אתה מוכן להוסיף מגע של אמנות לעור שלך? אם כן, הגעתם למקום הנכון. אספנו אוסף של סקיצות קעקועים מהפנטות שיהוו השראה ליצירת המופת הבאה

עיסוי עד הבית
כללי
עיסוי עד הבית

חווית השלווה האולטימטיבית בבית התכוננו להירגע ולהתרענן עם חוויה דמוית ספא ממש בנוחות של ביתכם. דמיינו שיש לכם מעסה מיומן שמגיע לביתכם, ומביא רוגע ושלווה

טיפים לצו ראשון
כללי
טיפים לצו ראשון

מתרגשים לקראת הצו הראשון? אין ספק כי מדובר ברגע מרגש ביותר בחיים שלכם. על מנת לעבור את הצו הראשון בצורה הטובה ביותר, חשוב ביותר לקחת