שדה דב

פרויקט שדה דב נחשב לאחד הפרויקטים המעניינים ביותר העתידים להתרחש בעיר תל אביב יפו. מדובר על מקום המאפשר לאנשים לשדרג את איכות החיים שלהם ולאפשר להם הנאה מלאה.

התוכנית יוצאת לדרך

מדובר על תוכנית אשר עומדת להיבנות בצפון תל אביב- זהו פרויקט גדול במיוחד בהובלת קבוצת נדלן ובה אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום. ההשקעה בקרקע תאפשר לקנות זכות ליחידה ברובע המגורים בתל אביב הממוקם באחד המיקומים הטובים ביותר, סמוך לשכונת יוקרה.  

 אילו יתרונות יש לפרויקט

פרויקט שדה דב תל אביב  נחשב לפרויקט מבוקש ביותר ונותרו מעט מאד שטחים. מדובר על רצועת החוף האחרונה בתל אביב ואין ספק כי ההשקה תשתלם. הנה מספר יתרונות ברורים לפרויקט:

סמוך לשכונות היוקרה של תל אביב: מדובר על פרויקט אשר מוקם סמוך לשכונות היוקרה של תל אביב. אם תמיד חלמתם לגור קרוב לשכונות היוקרה, הרי כעת יש לכם את ההזדמנות.

מחיר שפוי: מדובר על הזדמנות להגיע לדירה במחיר שפוי באחד הפרויקטים האיכותיים ביותר בתל אביב.

שווי הקרקע במגמת עלייה: שווי הקרקע של הפרויקט נמצא כל הזמן במגמת עלייה.

ליווי של עורך דין: זאת ועוד, במסגרת הפרויקט יתקיים שיתוף פעולה בין חברת הנדלן לבין עורך הדין, מה שיאפשר למשקיעים ראש שקט.

מתלבטים? מוזמנים להגיע לפגישה עם חברת הנדלן

במידה ואתם מתלבטים, הרי יש לכם אפשרות להגיע לפגישה עם חברת הנדלן. פגישה עם חברת הנדלן תאפשר לכם לבחון את ההיצע וכך לדעת לקראת מה אתם עומדים. עוד במסגרת הפגישה, החברה תמסור לכם את כל הידע המקיף לגבי הפרויקט ותהיה זמינה לשאלות שלכם.
שדה דב

 מה היתרונות של חניון רובוטי?

העיר תל אביב וערים אחרות מתמודדות עם היעדר מקומות חנייה וצפיפות רבה. אחד הפתרון זהו החניון הנ"ל אשר תהליך החניה בו מתחיל כאשר בעל הרכב יוצא ממנו ומעביר את כרטיס המנוי במכונה ממוחשבת. באותו הרגע, זרוע רובוטית מרימה את הרכב ומעבירה אותו לתא  החנייה הפנוי.

העתיד כבר כאן בכל הקשור לתחבורה. היום יותר ויותר נהגים מבינים כי העתיד של התחבורה כבר כאן והוכחה ניתן למצוא בקרב אנשים האחראים על פיתוח חניון רובוטי– מדובר על חניון המבוסס על טכנולוגיית ניווט המאפשרת היגוי בטווח רחב יותר מהרכב, מה שמאפשר להעביר את כלי הרכב בצורה בטוחה יותר. בהשוואה לחניון אחר, חניון זה אינו דורש תחזוקה רבה אלא תחזוקה מינימלית. אילו עוד יתרונות יש לחניון? מדובר בחניון בטיחותי יותר, מזהם פחות ומרשים לצפייה- אין ספק כי בערים גדולות בכלל ובתל אביב  בפרט זה יכול להיות פתרון נהדר. הרובוט אינו צריך דרכי גישה רחבות במטרה להחנות את הרכב והפעילות שלו מפוקחת על ידי תוכנת מחשב המסדרת את הרכבים בצורה נוחה כך שלכל רכב יהיה את המקום.

 

ניווט בכתבה
אולי יעניין אותך לקרוא עוד על
סקיצות לקעקועים
כללי
סקיצות לקעקועים

האם אתה מוכן להוסיף מגע של אמנות לעור שלך? אם כן, הגעתם למקום הנכון. אספנו אוסף של סקיצות קעקועים מהפנטות שיהוו השראה ליצירת המופת הבאה

עיסוי עד הבית
כללי
עיסוי עד הבית

חווית השלווה האולטימטיבית בבית התכוננו להירגע ולהתרענן עם חוויה דמוית ספא ממש בנוחות של ביתכם. דמיינו שיש לכם מעסה מיומן שמגיע לביתכם, ומביא רוגע ושלווה

טיפים לצו ראשון
כללי
טיפים לצו ראשון

מתרגשים לקראת הצו הראשון? אין ספק כי מדובר ברגע מרגש ביותר בחיים שלכם. על מנת לעבור את הצו הראשון בצורה הטובה ביותר, חשוב ביותר לקחת